Friday, June 18, 2010

bila senorita mula berbicara,,,,,

hiii!!!
assalamualaikum..

Hari ni merupakn 1st day aku bercintan cintun ng blogger..x tw la nk ckp pe???
Hurmm..pe ek nk cite?ok2 mic ready??123 testing2..k go!!!

Pg td aku g kls pd pkul 10 am dgn smgtnye aku ke kls tuk menjawab kuiz yg telah diprovide oleh miss zarina..soalan tu sng tp oleh kerana aku terover confident aku hanyut dlm duniaku sendirik...phm2 jela,,,de yg slh kot..huhuhuhu,,,

Hari ni merupakan kelas terakhirku brsme2 mbe3 intersessi uwaaaa...22hb 6 dh final wei!!!
feeza jgn lpe stdi kay!!! caution!! ni lah peluang kamu untuk capai far300..
tadi bergambar sakan kt dlm kelas,,hampa betul perasaan ku time itu! nk taw x npe????
tye lar,, xnk tye xpe..xpe la bia aku yg jwb..tgh syok2 bergambar dgn secara tibe2 hp aku stuck!!!and i'm suck wif that...yooo npe hal ini terjadi kt hp gue??? fortunately hp arly de...muah2


Jam2 yg berlalu berjalan dengan lancar...but with the suddenly pd jam tah bpe tp around 5.00 pm kot..bekalan air kt sini tbe2 menghilang..owh!! di manakh engkau wahai air..dh la td aku nk solat..mglbh gle nk amik wuduk kt mne...tu la balasan yg Allah bg padaku kerana melewat kan solat isk..isk,,sekarang ni badan aku tengah melekit tw x!!~sbb x mndi lg,,,gosh!!!
feeza(obor2) lak tgh lena di ulit mimpi...mimpi pid0t kowt...

K la nak maghrib dah ni...suara orang membaca ayat2 dari kitab suci Al-Quran sedang berkumandang...dan aku masih lagi dengan badan yg melekit ni,,,k la nk out dlu k
see you all next time!!!!xoxoxoxoxo


0 comments:

Post a Comment